استویچکوف : برنابئو باید مسی را تشویق کند!

 هریستو استویچکو گفت که سوارز باید در ترکیب اصلی بارسلونا در ال کلاسیکوی سوم آبان قرار بگیرد.

 

پیشکسوت بارسلونا اظهار داشت:" اگر دست من بود، سوارز را در ال کلاسیکو در ترکیب اصلی قرار می دادم. به نظرم بازی می کند. نمی دانم فیکس خواهد بود یا در نیمه دوم به میدان می آید اما مطمئنم که بازی می کند و با تمام وجودش در خدمت بارسلونا خواهد بود.

بارسا تلاش زیادی کرد تا او را بخرد. خوشحالم که به جایزه کفش طلا رسید چرا که گلزنی خیلی مشکل تر از دفاع کردن است. امیدوارم که خیلی سریع هماهنگ شود و اتفاقات جام جهانی را فراموش کند. امیدوارم در بارسلونا به اندازه من جام ببرد."

استویچکوف در مورد مقایسه بارسا با دوران بازیگری خودش گفت :" در آن زمان لائودروپ، استویچکوف و روماریو در ترکیب بودند... هماهنگ شدن آسان نبود. حالا  نیز لوئیز انریکه گزینه های زیادی دارد. لوئیز سوارز فراتر از یک مهاجم است. فکر نمی کنم که مشکلی برای هماهنگ شدن داشته باشد چرا که انریکه می داند چگونه شرایط را مدیریت کند."

 

وی ابراز امیدواری کرد که مسی در ال کلاسیکو رکورد  گلزنی در  تاریخ لالیگا را بشکند:"خوشایند است که مسی مقابل ایبار دو گل بزند و در برنابئو سومی را بزند و رکورد زارا را بشکند. چرا برنابئو نخواهد یک اسطوره مثل مسی را تشویق کند؟"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 28 مهر 1393 | 7:8 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.